Hsbc Bank Telefon Bankacılığı sisteminde görevlendirilmek üzere Müşteri Hizmet Yetkilisi pozisyonuna personel alımı yapıyor.
Müşteri Hizmet Yetkilisi pozisyonu için 2 ilan var, bunlardan biri İstanbul Asya diğeri ise İstanbul Avrupa için geçerli.
Banka müşterilerine üzerinden 7 gün 24 saat temel bankacılık hizmetleri verdiği telefon bankacılığı departmanına yapacağı personel alımında adaylarda şu şartları arıyor.
Önlisans / Lisans mezunu veya üniversitede devam zorunluluğu olmayan 3. veya 4. sınıf öğrencileri ile yüksek lisans öğrencileri, 28 yaşını aşmamış, Vardiyalı sistemde ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilecek,
Telefonda iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek, Etkili ses tonuna sahip ve diksiyonu düzgün,
Satış odaklı çalışabilecek, Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı,
Analitik düşünebilen, İş disiplinine sahip, Tercihen yazılı ve sözlü iletişimi sağlayacak düzeyde İngilizce bilen,
Tercihen SPK lisansına sahip,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak.
Banka Personel Alımları İş Bank, Albaraka, Ziraat, Yapı ve Kredi, Garanti Bankası, QNB Bank, Tekstilbank, Takasbank, Denizbank, ING Bank, TEB, Banka iş ilanları, banka personel alımı, banka iş başvurusu
gişe asistanı, gişe görevlisi, nasıl iş başvurusu yapılır, yenibiriş.com, kariyer.net, iş başvuru formu, sınavlar, ne zaman, memurlar, memur alımı, maaş, ücret, ne kadar, ne zaman, çağrı merkezi elemanı, müşteri temsilcisi, genel merkez, şubeler, bankada iş
24 Ocak 2011 Pazartesi
HSBC Bank Personel Alımı - Müşteri Hizmet Yetkilisi
Hsbc Bank Telefon Bankacılığı sisteminde görevlendirilmek üzere Müşteri Hizmet Yetkilisi pozisyonuna personel alımı yapıyor.
Müşteri Hizmet Yetkilisi pozisyonu için 2 ilan var, bunlardan biri İstanbul Asya diğeri ise İstanbul Avrupa için geçerli.
Banka müşterilerine üzerinden 7 gün 24 saat temel bankacılık hizmetleri verdiği telefon bankacılığı departmanına yapacağı personel alımında adaylarda şu şartları arıyor.
Önlisans / Lisans mezunu veya üniversitede devam zorunluluğu olmayan 3. veya 4. sınıf öğrencileri ile yüksek lisans öğrencileri, 28 yaşını aşmamış, Vardiyalı sistemde ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilecek,
Telefonda iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek, Etkili ses tonuna sahip ve diksiyonu düzgün,
Satış odaklı çalışabilecek, Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı,
Analitik düşünebilen, İş disiplinine sahip, Tercihen yazılı ve sözlü iletişimi sağlayacak düzeyde İngilizce bilen,
Tercihen SPK lisansına sahip,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak.
Müşteri Hizmet Yetkilisi pozisyonu için 2 ilan var, bunlardan biri İstanbul Asya diğeri ise İstanbul Avrupa için geçerli.
Banka müşterilerine üzerinden 7 gün 24 saat temel bankacılık hizmetleri verdiği telefon bankacılığı departmanına yapacağı personel alımında adaylarda şu şartları arıyor.
Önlisans / Lisans mezunu veya üniversitede devam zorunluluğu olmayan 3. veya 4. sınıf öğrencileri ile yüksek lisans öğrencileri, 28 yaşını aşmamış, Vardiyalı sistemde ve esnek çalışmaya uyum sağlayabilecek,
Telefonda iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek, Etkili ses tonuna sahip ve diksiyonu düzgün,
Satış odaklı çalışabilecek, Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı,
Analitik düşünebilen, İş disiplinine sahip, Tercihen yazılı ve sözlü iletişimi sağlayacak düzeyde İngilizce bilen,
Tercihen SPK lisansına sahip,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak.